Vandaag de eerste wedstrijd weer buiten, we troffen het want het zonnetje was er ook bij.
Op het programma stond Kleine Sluis, oeh een tegenstander die ons al meer dan eens verslagen heeft.
Maar de meiden van DC1 lieten zich hier niet door imponeren en gingen ervoor.
Er werd goed naar elkaar geluisterd en de tips van beide coaches werden opgevolgd.
De meiden die als wissel op de bank zaten keken mee met het spel en wisten zo waar de gaten zaten en wat er hier en daar wat beter gedaan kon worden in de verdediging.
Het was een spannende wedstrijd en de teams waren aan elkaar gewaagd. Tonegido liet mooie acties en samenspel zien. Zo is de cirkel loper regelmatig aangespeeld waarna er een doelpunt gescoord kon worden. De hoekspelers wisten de meiden ook goed te vinden en daar kwamen ook een paar mooie goals van. In de rust stond Tonegido, maar met 1 punt achter.
De tweede helft moesten we even weer opgang komen, er stonden zomaar in eens 3 punten verschil op het scorebord.
Hard is er gestreden en tot de laatste seconde bleef het spannend maar wij mochten met winst het veld af. Een wedstrijd die smaakt naar meer, en dat gaan we zeker doen.